PORTAL DE REVISTAS DA USP
Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
REGE Revista de Gestão
Atual
Arquivos
Sobre
Sobre a Revista
Submissões Online
Equipe Editorial
Contato
Buscar
Sobre
Sobre a Revista
Submissões Online
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Início
/
Arquivos
/
v. 31 n. 1 (2024)
v. 31 n. 1 (2024)
Publicado:
2024-01-29
Artigo
Women professors and Covid-19:impact of telework in the routineof university professors in Brazil
Samantha de Toledo Martins Boehs, Nágila Giovanna Silva Vilela, Lucas dos Santos-Costa, Simone Kunde, Mariane Lemos Lourenço
HTML (Inglês)
PDF (Inglês)
Brazilian stock marketperformance and investorsentiment on Twitter
Dyliane Mouri Silva de Souza, Orleans Silva Martins
HTML (Inglês)
PDF (Inglês)
A hedonic value-based consumercontinuance intention modeltoward location-based advertising
Xuan Cu Le Le
Uncertainty and informationcausality in opportunity-asartefact drivingentrepreneurial actions
David Leong
HTML (Inglês)
PDF (Inglês)
Do clean development mechanismspromote sustainabledevelopment in Brazil?a cross-sectoral investigation
Sara Gurfinkel M. Godoy, Maria Sylvia Macchione Saes, Paula Sarita Bigio Schnaider, Roberta Castro Souza Piao
HTML (Inglês)
PDF (Inglês)
Smart technologies in supermarketretail and their influence on citizens’quality of life during theCOVID-19 pandemic
Luis Hernan Contreras Pinochet, Cesar Alexandre de Souza, Adriana Backx Noronha Viana, Guillermo Rodrıguez-Abitia
HTML (Inglês)
PDF (Inglês)
College environment andentrepreneurial intentionin high school
Edson Sadao Iizuka, Gustavo Hermınio Salati Marcondes de Moraes, Melissa Galdino de Souza
HTML (Inglês)
PDF (Inglês)
Marketing communications’dimensions and brand loyaltyin the banking sector
Agartha Quayson, Kassimu Issau, Robert Ipiin Gnankob, Samira Seidu
HTML (Inglês)
PDF (Inglês)
Idioma
English
Español
Português