Editorial Team

  • Editor-in-Chief

    • Adriana Marotti de Mello
      Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
      rege@usp.br
  • Co-Editors

    • Leandro Maciel
      Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
      leandromaciel@usp.br
    • Paula Sarita Bigio Schnaider Nissimoff
      Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
      paula.schnaider@usp.br
  • Indexing Consultant

  • Editorial Assistant

  • Associate Editor

    • Wilson Amorim
      Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
    • Sofia Batista Ferraz
      Superior School of Advertising and Marketing, São Paulo, Brazil
    • João Vinícius de França Carvalho
      Faculdade de Economia, Administração, Contabilidade e Atuária Universidade de São Paulo, Brasil
    • Luis Hernan Contreras Pinochet
      Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
    • Ana Lúcia Figueiredo Facin
      Universidade Estadual Paulista Júlio de Mesquita Filho , Brazil
    • Angela Christina Lucas
      Campinas State University, Limeira, Brazil
    • Rodrigo Luiz Morais-da-Silva
      Universidade Federal do Paraná - UFPR, Curitiba - Brazil
    • Aidin Salamzadeh
      Faculty of Management, University of Tehran - Iran
    • Fabio Shimabukuro Sandes
      Universidade Lusofona, Lisbon, Portugal/ CICANT Faculdade Santa Marcelina, Sao Paulo, Brasil
    • Gabriela Scur
      Centro Universitário da Fundação Educacional Inaciana (FEI), São Bernardo do Campo, São Paulo, SP, Brazil
    • André Luiz Silva
      Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
    • Christiano França da Cunha
      Universidade Estadual de Campinas, Limeira, SP, Brazil
  • Publisher

  • Journal Editorial Office (For queries related to pre-acceptance)

  • Supplier Project Manager (For queries related to post-acceptance)

  • Editorial Board

    • Salomão Alencar de Farias
      Universidade Federal de Pernambuco, Centro de Ciências Sociais Aplicadas, Departamento de Ciências Administrativas, Recife, PE, Brazil
    • Diógenes de Souza Bido
      Universidade Presbiteriana Mackenzie - Brazil
    • Giuseppe Giulio Calabrese
      Ceris - Institute for Economic Research on Firms and Growth, Turin, Italy
    • Amarolinda Zanela Klein
      Universidade do Vale do Rio dos Sinos, Escola de Gestão e Negócios, São Leopoldo, RS, Brazil
    • Maria Sylvia Macchione Saes
      Universidade de São Paulo, Brazil
    • Anne Miroux
      Emerging Market Institute, Johnson School of Business, Cornell University, New York - USA
    • Jorge Carrillo Viveros
      Department of Social Studies, The College of the Northern Border, Tijuana - Mexico
  • Board Editorial Policy

    • Moacir Miranda Oliveira Junior
      Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil
    • Andres Rodriguez Veloso
      Universidade de São Paulo, Brazil
    • Roberto Sbragia
      Faculdade de Economia, Administração e Contabilidade, Universidade de São Paulo, São Paulo, SP, Brazil