La marca bancaria: un ejemplo de cómo se administra el Capital de Relación
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2008.138965Keywords:
Brand. Reputation. Services. Banks.Abstract
In the services segment, the brand expands its limits, combining emotional closeness, identification with values and relationship with the client, aiming at profitability. In this way, perception and execution provide each other with feedback, where the banking sector is one of the most emblematic beneficiaries.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2008-06-14
Issue
Section
Espaço Aberto
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
CANELÓN S., Agrivalca R. La marca bancaria: un ejemplo de cómo se administra el Capital de Relación. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 5, n. 8, p. 36–45, 2008. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2008.138965. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138965.. Acesso em: 22 jul. 2024.