Terceira linguagem: discurso mercadológico com credibilidade construindo reputação nas organizações
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2008.138963Keywords:
Marketing communication. Reputation. Language. Ethics. Responsibility.Abstract
It presents proposal for organizational communication and addresses mediation between the marketing and institutional languages. The third language expands the previous ones and integrates business activities with the credibility and reputation of triad thinking. The communicator thus obtains integration of ethical, cultural and responsible principles, building solid reputation and credibility.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2008-06-14
Issue
Section
Espaço Aberto
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
MARTINS, Renato Rodrigues. Terceira linguagem: discurso mercadológico com credibilidade construindo reputação nas organizações. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 5, n. 8, p. 10–22, 2008. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2008.138963. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138963.. Acesso em: 22 jul. 2024.