Imagem: o papel da vinheta no estabelecimento da marca
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2007.138953Keywords:
Vignettes. Brand. Identity. Self-reference.Abstract
This survey seeks to relate the concept of brand with a special type of audio visual product, the television news program. In this article we will be considering three ways by which the opening vignettes of TV newscasts can contribute to establishing and strengthening the brands in question: the TV newscasts.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2007-12-14
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
SCHIAVONI, Jaqueline E. Imagem: o papel da vinheta no estabelecimento da marca. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 4, n. 7, p. 212–227, 2007. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2007.138953. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138953.. Acesso em: 22 jul. 2024.