A reputação sob a lógica do tempo real
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2007.138943Keywords:
Reputation. Corporate reputation. Technological revolution. Ethics.Abstract
This article analyzes reputation, in its broadest sense, in the light of recent technological advances, marked by what has become to be known as the “Technological Revolution”, a milestone that opened a new historical and social era, with reflections on a global scale in the ethical, moral and behavioral spheres.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2007-12-14
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
ROSA, Mário. A reputação sob a lógica do tempo real. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 4, n. 7, p. 58–69, 2007. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2007.138943. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138943.. Acesso em: 22 jul. 2024.