Comunicação digital: uma questão de estratégia e de relacionamento com públicos
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138900Keywords:
Digital communication. Organizational communication. Integrated strategic communication.Abstract
The article intends to discuss and delimit the role of digital communication in Organizational Communication strategies. It presents a systemization of the conceptual foundations that orientate the Communication strategies when we insert it in the scenario of ICTs and in that of the digital media. Finally, it presents the concept of effectiveness in communication and some examples of the Brazilian praxis, pointing directions for the area.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2005-12-12
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
CORRÊA, Elizabeth Saad. Comunicação digital: uma questão de estratégia e de relacionamento com públicos. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 3, p. 94–111, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138900. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138900.. Acesso em: 22 jul. 2024.