O desafio da avaliação de resultados em Comunicação Organizacional
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138886Keywords:
Evaluation. Measuring. Communication. Public Relations. Planning.Abstract
This article presents literature concepts pertaining to evaluations in Communication, discusses the utilization of the term “control” in this area, describes planning as an essential requirement to adequately measure the results, and comments on two evaluation models, slightly approaching their application in two organizations in Brazil.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2005-06-12
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
GALERANI, Gilceana Soares Moreira. O desafio da avaliação de resultados em Comunicação Organizacional. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 2, p. 146–165, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138886. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138886.. Acesso em: 22 jul. 2024.