A Comunicação e a tangibilidade de sua avaliação
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138885Keywords:
Communication. Concept. Objectives. Investment. Return.Abstract
This article discusses the decomposition of the objectives of Communication as a process of relationship. Through one brief revision of the literature and the presentation of some results of inquiries, it aims to contribute to the construction of a concept of Organization as a Communication process and to relate Communication actions to efficaciousness in the contribution to the achievement of the enterprise’s objectives.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2005-06-12
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
YANAZE, Mitsuru; CREPALDI, Ubaldo. A Comunicação e a tangibilidade de sua avaliação. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 2, p. 134–145, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138885. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138885.. Acesso em: 22 jul. 2024.