Relações Públicas somente para grandes empresas?
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2006.139996Keywords:
Planning. Communication. Public Relations. Small organizations. Liberal professionals.Abstract
This article is a reflection on the importance of Public Relations planning for “micro” (equivalent to U.S. Subchapter 5) or small organizations. Dealing with the variables and differences between large and small organizations that could determine communication actions or how it should be possible to outline the planning, using identification of the strategic publics, are also subject-matter for discussion in the text.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2006-12-13
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
BARBOSA, Carolina de Avellar. Relações Públicas somente para grandes empresas?. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 3, n. 5, p. 132–151, 2006. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2006.139996. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/139996.. Acesso em: 22 jul. 2024.