Teorizar e medir: a pesquisa na gestão da imagem e da reputação
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2007.138957Keywords:
Survey. Stakeholders. Image. Reputation. Corporate communication. Image index.Abstract
Corporate communication ? and the work of its professionals ? has suffered from the absence of tools that allow them to measure their goals, image and reputation. We postulate that work carried out by teams can only be evaluated by using a systemic conception that takes into account the perceptions of the different stakeholders. The development of approaches and measuring tools should be preceded by a reflection that builds a theoretical/methodological support to which the survey professional (orsurveyour) has much to contribute.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2007-12-14
Issue
Section
Pesquisa
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
PANELLA, Cristina. Teorizar e medir: a pesquisa na gestão da imagem e da reputação. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 4, n. 7, p. 280–297, 2007. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2007.138957. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138957.. Acesso em: 22 jul. 2024.