Avaliação de resultados: o desafio das agências de comunicação
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138888Keywords:
Evaluation. Measurement. Media relations.Abstract
This article presents a result measurement study about media relations, a component of organizational communications. From a bibliographical analysis of the subject, an exploratory study was performed through interviews with specialists and well-known professionals of the Brazilian communication market. The main objective focused on understanding how communication agencies develop result measurement, what efforts have been implemented to improve this activity, and how communication specialists analyze the current status of the sector.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2005-06-12
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
LUDWIG, Lia Mathias. Avaliação de resultados: o desafio das agências de comunicação. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 2, p. 166–181, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138888. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138888.. Acesso em: 22 jul. 2024.