Reputação organizacional: a importância de parâmetros para o seu gerenciamento
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138884Keywords:
Organizational reputation. Corporate image. Corporate communication. Measuring reputation. Business schools.Abstract
This article discusses issues related to the corporate reputation process. This research was carried out by stakeholders of Dom Cabral Foundation, a Brazilian institution for executive management development. The research methodology adopted was the “Reputation Quotient”, a method developed by the Reputation Institute and used in many European and American studies.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2005-06-12
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
ALMEIDA, Ana Luísa de Castro. Reputação organizacional: a importância de parâmetros para o seu gerenciamento. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 2, p. 116–133, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138884. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138884.. Acesso em: 22 jul. 2024.