O relações - públicas como gestor da imagem e a importância da mensuração dos resultados em Comunicação Corporativa
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138882Keywords:
Measurement. Accountability. Corporate communication. Public Relations.Abstract
The author discusses the market practices applied to Communication and Public Relations measurement and the outcomes of the accountability programs, presenting the results of a research developed as part of the thesis, submitted at the ECAUSP. The research shows that both measurement and accountability program outcomes are preoccupations, although they are not systematic processes nor have been practiced because the Communication and Public Relations practitioners are not qualified to develop such methods and techniques.Downloads
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Published
2005-06-12
Issue
Section
Dossiê
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How to Cite
LOPES, Valéria de Siqueira Castro. O relações - públicas como gestor da imagem e a importância da mensuração dos resultados em Comunicação Corporativa. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 2, p. 70–95, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138882. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138882.. Acesso em: 22 jul. 2024.