El issues management como estrategia de Relaciones Públicas
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138880Keywords:
Issues management. Crisis management • Corporate communication. Public Relations.Abstract
Organizations are promoting and participating in political communication actions addressed to many publics: legislators, officials, pressure groups, and journalists. In the past years, issue management has risen as a Public Relations strategy aimed at preventing and adapting corporations to political and public issues that can affect their organizational development.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2005-06-12
Issue
Section
Espaço Aberto
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
TRIADÚ, Jordi Xifra. El issues management como estrategia de Relaciones Públicas. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 2, p. 28–43, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138880. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138880.. Acesso em: 22 jul. 2024.