Communicational approach of strategy in organizations
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2021.186092Keywords:
Comunicação estratégica, Comunicação integrada, Comunicação organizacionalAbstract
Theoretical and practical reflections, experiences, cases and paths for strategic communication are presented in the book “Strategic and integrated communication: the vision of renowned authors from 5 countries”, which brings texts by researchers and professionals working in this area, from Brazil, Mexico, Chile, Spain and Portugal. And despite the different choices and paths pointed out, the authors have in common the search for a communicational approach to the issue of strategy in organizations. This means, in essence, placing the human being and the relational paradigm at the center of organizational communication management.
Downloads
References
FÉLIX, Joana d’Arc Bicalho. (Org.). Comunicação estratégica e integrada: a visão de renomados autores de 5 países. Brasília: Editora Rede Integrada, 2020. 512p.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Karen Terossi
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.