Latin American macro-survey of communication and public relations
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2010.139074Keywords:
Public Relations. Professionalism. Social role. Trends.Abstract
The “Latin American macro-survey of communication and public relations” (LatAmCom 2009) investigates the trends, the professionalism, and social roles of the profession in ten countries through opinions of a representative sample of professionals. The questionnaire’s section on trends was originally organized by the European Communication Monitor, which will enable comparisons between the two continents.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2010-12-26
Issue
Section
Pesquisa
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
MOLLEDA, Juan-Carlos; MORENO, Ángeles; ATHAYDES, Andréia; SUÁREZ, Ana María. Latin American macro-survey of communication and public relations. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 7, n. 13, p. 118–141, 2010. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2010.139074. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/139074.. Acesso em: 22 jul. 2024.