The use of cultural marketing as an instrument of institutional public relations
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2010.139072Keywords:
Cultural marketing. Institutional public relations. Cultural projects.Abstract
Cultural marketing is directly related to institutional public relations, as both activities have common goals: enhancement of image, the search for differentiated relationship with their publics and development of the society. Thus, the projects should be targeted, specific and related to the universe of the brand.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2010-12-26
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
CARVALHO, Simone Alves de. The use of cultural marketing as an instrument of institutional public relations. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 7, n. 13, p. 92–102, 2010. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2010.139072. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/139072.. Acesso em: 22 jul. 2024.