Digital Communication in the organizations: trends and transformations
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2009.139020Keywords:
Digital communication. Social media. Web 2.0. Professional education.Abstract
Considering the context of Information and Communication Technologies (ICTs), all of the Organizational Communication processes involve new application forms. This essay discusses two main trends that are transforming this field: the impacts of social media and the proposal of transforming the professional background by focusing more on digital competencies and skills.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2009-12-18
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
CORRÊA, Elizabeth Saad. Digital Communication in the organizations: trends and transformations. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 6, n. 10-11, p. 161–167, 2009. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2009.139020. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/139020.. Acesso em: 22 jul. 2024.