Organizational Communication: the context and the text of Public Relations
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2009.139009Keywords:
Interfaces. Training. Communicator. Organizational Communication. Public Relations. Management.Abstract
This text points out the role of Public Relations in the context of interfaces that are based on Organizational Communication and on the making of a communicator in current circumstances. It signals new demands for the exercise of management and the contributions of Human Sciences that add value to professional performance.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2009-12-18
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
FREITAS, Sidinéia Gomes. Organizational Communication: the context and the text of Public Relations. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 6, n. 10-11, p. 89–94, 2009. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2009.139009. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/139009.. Acesso em: 22 jul. 2024.