Comunicação Empresarial e Mercado Cultural: observações de um educador
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2006.138908Keywords:
Economics. Marketing. Art. Culture. Business.Abstract
Expressions as marketing promotion, economy of the culture, and cultural marketing still excite preconceptions that must be analysed (maybe surpassed) so that new producers of art & culture could freely develop new patterns that enhance cultural development and wealth. The notes here gathered intend to serve as an incentive to new producers in art & culture, and to encourage them towards a future of great perspectives.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2006-06-12
Issue
Section
Espaço Aberto
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
CARDOSO, Claudio. Comunicação Empresarial e Mercado Cultural: observações de um educador. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 3, n. 4, p. 10–21, 2006. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2006.138908. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138908.. Acesso em: 22 jul. 2024.