A contribuição dos métodos de diagnóstico e mensuração para a Comunicação Corporativa
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138889Keywords:
Research. Corporate communication. Measurement. Evaluation. Planning.Abstract
The corporate communication research is being structured in Brazil and has been playing an important role in planning and evaluating communication programs. As it is a brand new activity, it still lacks established criteria, as shown in a research conducted by Instituto Aberje de Pesquisa with companies, communication agencies and research institutes. The author comments on the results of such research in the light of the most important theory concerning the measurement of relationship results.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2005-06-12
Issue
Section
Pesquisa
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
FIGUEIREDO, Suzel. A contribuição dos métodos de diagnóstico e mensuração para a Comunicação Corporativa. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 2, n. 2, p. 184–201, 2005. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2005.138889. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138889.. Acesso em: 22 jul. 2024.