Um ensaio sobre a comunicação interna pós-industrial em sua dicotomia discurso e prática
DOI:
https://doi.org/10.11606/issn.2238-2593.organicom.2004.138869Keywords:
Communication. Concept. Study. Arts. Culture.Abstract
We live a time in which the organizations, still under the aegis of a decaying mechanicist model, earnestly demand the development of up-to-date practices on the communication with their employees, in order to reach success in an enterprise environment marked by instability, strain and eagerness for more and more innovative and qualified products and services.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2004-06-11
Issue
Section
Dossiê
License
A submissão implica a cessão de direitos da primeira publicação à revista Organicom, sem pagamento. Os autores podem estabelecer por separado acordos adicionais para a distribuição não exclusiva de versão da obra publicada na revista (como colocar em um repositório institucional ou publicar um livro), com o devido reconhecimento de sua publicação inicial na revista Organicom.
How to Cite
CABRAL, Valéria. Um ensaio sobre a comunicação interna pós-industrial em sua dicotomia discurso e prática. Organicom, São Paulo, Brasil, v. 1, n. 1, p. 54–71, 2004. DOI: 10.11606/issn.2238-2593.organicom.2004.138869. Disponível em: https://journals.usp.br/organicom/article/view/138869.. Acesso em: 22 jul. 2024.