Refusing to be worn out

Autori

DOI:

https://doi.org/10.11606/issn.1982-8160.v11i1p85-98

Parole chiave:

Class, media, values

Abstract

In this interview, Beverley Skeggs talks about her past and current research and explains her concern and approach to the subject of class. She also talks about value and values in contemporary society and the challenges and motivations for the academic field.

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Biografie autore

  • Veneza M. Ronsini, Universidade Federal de Santa Maria
    Professora do Programa de Pós-Graduação em Comunicação da Universidade Federal de Santa Maria (UFSM) e docente convidada da Nottingham Trent University sob o financiamento da Coordenação de Aperfeiçoamento de Pessoal de Nível Superior (Capes) entre agosto de 2014 e fevereiro de 2015
  • Gustavo Dhein, Universidade Federal de Santa Maria
    Doutorando do Programa de Pós-Graduação em Comunicação da UFSM e pesquisador da Capes.

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Pubblicato

2017-04-30

Fascicolo

Sezione

Entrevista

Come citare

Ronsini, V. M., & Dhein, G. (2017). Refusing to be worn out. MATRIZes, 11(1), 85-98. https://doi.org/10.11606/issn.1982-8160.v11i1p85-98